Company Profile

 

We lead the evolution of control technology and humidification for air conditioning and refrigeration.

Our products support customers with the most efficient energy savings solutions.

Data-driven services through our IoT platform grant personalised value.

Kwestie środowiskowe to nasz biznesowy priorytet

Francesco Nalini, Dyrektor Zarządzający grupy CAREL

Nasza misja tworzenia wysoce wydajnych rozwiązać podsumowuje model przyjęty przez CAREL, zarówno jako punky wyjścia i cel końcowy obejmujące cały proces, od koncepcji po produkcję, promocję i sprzedaż naszych systemów.

Jako doradca w dziedzinie innowcyjności i partner technologiczny, CAREL przewiduje wymagania rynku, oferując energooszczędne rozwiązania gwarantujące najwyższą wydajność.

Nasz modus operandi to ciągłe doskonalenie się, proces pozwalający nam osiągać odpowiednie standardy, które nie stanowią nigdy ograniczenia ale inspirują dążenie do ich ciągłego przekraczania i wyznaczania kolejnych na wyższym poziomie. 

Badania, innowacja i technologia to kluczowe czynniki naszego sukcesu: przez ponad 40 lat, potrzeby klienta były w centrum naszej pracy projektowej, w celu oferowania produktów wyróżniających się funkcjonalnością i wyglądem.

Siła Grupy leży w integracji różnych kontekstów; nasza ogólna wizja, szerokie doświadczenie i umiejętności pozwalają nam wykraczać poza granice indywidualnych produktów i stawać się partnerem potrafiącym rozpoznawać rozwiązania zintegrowane.

Innowacja jako model biznesowy

Badania i Rozwój leżą w centrum naszych wysiłków. W sumie kwota 7% całkowitej sprzedaży jest inwestowana w Badania i Rozwój, by przewidywać potrzeby klientów i dostarczac zaawansowane rozwiązania. Dodatkowe 3% przeznaczane jest regularnie na inwestycje w technologię procesu produkcyjnego, by zapewnić stałe udoskonalenia i rozwój. CAREL posiada też dwa laboratoria, jedno skupiające się na termodynamice a drugie na procesach nawilżania, które są prawdziwie zawansowanymi placówkami w swoich dziedzinach.
Spośród ponad 1.350 pracowników grupy, 17% to pracownicy działu Badań i Rozwoju, a liczba ta sięga 25% jeśli wziąć pod uwagę projektantów i personel techniczny pracujący w naszej włoskiej siedzibie. Ponadto, 55% naszych pracowników to absolwenci wyższych uczelnie, o średniej wieku 37 lat, co potwierdza nasze ciągłe inwestowanie w zasoby ludzkie, przede wszystkim młodych ludzi, wbrew krajowym i międzynarodowym trendom.
Szkolenia to kolejny obszar, na który przeznaczamy znaczące środki , dotyczący wszystkich działów firmy w celu promowanie rozwoju naszych pracowników, zarówno pod względem umiejętności miękkich jak i kompetencji technicznych.

 

Bezustanna niezawodność

Nasza odpowiedzialność względem klientów znacznie przekracza wartość naszej sprzedaży. Właściwie, nasze komponenty stanowią około 2 do 10% wartości końcowych produktów dla naszych klientów, w zależności od zastosowania.

Ponadto, jako komponenty trudne do uzyskania gdzie indziej, wprowadziliśmy system zabezpieczenia przed katastrofami polegający na prowadzeniu co najmniej dwóch zakładów produkcyjnych dla większości naszych produktów. Oznacza to, że możemy zagwarantować dostawę naszych komponentów nawet w ekstremalnych sytuacjach.

 

 

Przykład naturalnego rozwoju

Założona w 1973, firma CAREL szczyci się dziś całkowitą sprzedażą rzędu 231 milinów Euro (o 13,5% więcej niż w 2015). Około 80% sprzedaży to eksport, przez rozległą sieć sprzedażową i wsparcia klienta. W szczególności, prowadzimy działalność w Amerykach (Północnej, Środkowej i Południowej), rejonie Azji i Pacyfiku, Afryce i Europie; posiadamy na wyłączność 20 spółek zależnych i 7 zakładów produkcyjnych, poza parterami i dystrybutorami w kolejnych 75 krajach.

Obsługujemy ponad 4000 klientów, z 6 200 produktami w ciągłej sprzedaży i roczną produkcją sięgającą 7 milionów sztuk.