Badania i Rozwój

CAREL zawsze stawiał badania i rozwój jako główny cel swojej działalności, aby utrzymać pozycję lidera w niszach rynku HVAC / R, zapewnić sobie przewagę konkurencyjną i zapewnić klientom innowacyjne technologicznie rozwiązania w konkurencyjnych cenach.

CAREL koncentruje się na rozwiązaniach poprawiających efektywność energetyczną, zmniejszających wpływ na środowisko i ograniczających zużycie naturalnych gazów chłodzących. Cele badawcze są uzupełniane przez rozwijający się sektor automatyzacji związany ze zdalnymi połączeniami, w którym CAREL opracowuje rozwiązania i usługi oparte na danych, aby zapewnić klientom niestandardowe usługi przy użyciu platform IoT.

Innowacje produktowe są kluczowym czynnikiem sukcesu, który przyczynił się do rozwoju grupy w ostatnich latach i będzie miał strategiczny wpływ na jej dalszy rozwój. Zdolność grupy do szybkiego reagowania na zmiany rynkowe zależy od jej zdolności do ciągłego wprowadzania nowych produktów, rozwiązań, usług czy zaktualizowanych wersji produktów i usług, które zawierają innowacje technologiczne. Wewnętrzny charakter tych produktów i usług oraz ich rozwój oznacza, że ​​grupa musi stale je ulepszać, uwzględniając ich wydajność, cechy charakterystyczne i niezawodność swojej technologii.

W tym celu CAREL zastosował modułowe podejście do rozwoju produktu w różnych obszarach (elektronika, mechanika i oprogramowanie), aby w jak największym stopniu promować ciągłe wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań poprzez ponowne wykorzystanie różnych modułów w celu skrócenia czasu rozwoju, zapewnienia większej niezawodności i niższego poziomu kosztu produktu.

Produkty CAREL są wynikiem bardzo skrupulatnych badań, projektowania, rozwoju i uprzemysłowienia.