Zdalne centrum operacyjne
-
Ogólne właściwości
Zdalne centrum operacyjne (z ang. ROC) to struktura opierająca się na wykwalifikowanej kadrze, systemach komputerowych i zaawansowanych technologiach.
Celem ostatecznym jest zaoferowanie usług z wartością dodaną klientom z podobnymi wymaganiami i oczekiwaniami. Sektory chłodnictwa i zapewniania komfortu coraz częściej podkreślają korzyści płynące ze zdalnego nadzoru i monitoringu, prowadzących do tworzenia nowych modeli biznesowych opartych na usługach.
By zapewnić klientom najlepsze wsparcie i ułatwić rozwijanie tych nowych rynków, CAREL oferuje kompletne i niezawodne rozwiązania, oferujące wsparcie programowe i technologiczne na każdym etapie łańcucha nadzoru. Od kontrolerów przez indywidualne systemu po centralny system informacji.
-
Więcej
- Dostępne z każdego miejsca: dzięki najnowocześniejszej technologii, CAREL oferuje przyjazne użytkownikowi i łatwo konfigurowane systemu. Użytkownicy w biurze lub technicy
w zakładzie mają łatwy i szybki dostęp do tych samych danych, dzięki integracji z urządzeniami takimi jak smartfony czy tablety. - System 24/7: użytkownik otrzymuje w czasie rzeczywistym informacje na temat wszystkich alarmów z różnych systemów. Natychmiastowy podgląd czasu i notatki serwisowe ułatwiają rozwiązywanie problemów, dostarczając użytkownikowi informacji i podnosząc jakość obsługi i jednocześnie tworząc wspólną bazę wiedzy.
- Informacje dodatkowe: dane nie muszą już być ograniczone do indywidualnego systemu, ale mogą być zcentralizowane oferując dodatkowe informacje. Call center oferuje pomoc
w kwestii raportowania, optymalizacji, zdalnego uruchamiania. Usługi te pomagają użytkownikom skupiać się na swojej pracy i odnajdywać w konsultantach call center niezawodnego partnera na którym mogą polegać.
- Dostępne z każdego miejsca: dzięki najnowocześniejszej technologii, CAREL oferuje przyjazne użytkownikowi i łatwo konfigurowane systemu. Użytkownicy w biurze lub technicy